субота, 2 травня 2020 р.

Понеділок 04.05.
Блог вчителя початкових класів Хоронжак Лесі Іванівни: Привіт ...

Математика
У підручнику на с. 145 
№912
   № 913, 
   №915, 
Скорочений запис:
З І ділянки - 30 м.
З ІІ ділянки -32 м., на 100 кг більше
Подумай! Чому маса картоплі, зібрана з ІІ ділянки більша, ніж з І ділянки?

Відповідь: маса 1 мішка картоплі становить 50 кг
 № 919 (рівняння)

Українська мова
Переказ
1. Прочитай уважно і вдумливо текст.
2. Дай відповіді на запитання:
Хто вийшов на галявину? 
— Чому ведмедиха зупинилася?
 — Як поводять себе ведмежата? Чому?
 — Що почули ведмежата в лісі, коли прислухалися? 
— Чи легко побачити в лісі ведмедів? Чому? 
3. Прочитай ще раз
4. Запиши зміст тексту, користуючись планом і не підглядаючи у текст.
 Пам"ятай: речення має завершену думку і складається з підмета і присудка
           Орієнтовний план 
        1. На лісовій галявині. 
        2. Лякливі ведмежата. 
              3. До лісу треба звикати.   
4.  Сторожкі звірі.
 
             Ведмеже сімейство 

         На лісову галявину вивела ведмедиха своїх маленьких ведмежат. Зупинилася обачна ведмедиха. Чи все спокійно в лісі? 
         Туляться до матері ведмежата. Лячно їм у величезному лісі: лише недавно вибралися з теплого барлога. Прислухаються ведмежата. Як шумить вітер у верховітті дерев! Як співає птаство! Ось на сосні дятел вистукує барабанний дріб.
         Будуть ведмежата звикати до лісу, гратися й качатися по м’яких купинах, лазити на дерева. 
          Проте нелегко побачити ведмедів. Не побачиш і не почуєш, як тихо зникнуть у темному лісі сторожкі звірі. Іван Соколов-Микитов

Немає коментарів:

Дописати коментар

П"ятниця 22.05 Математика Тема: Середнє арифметичне Пригадай правило на с.157 у підручнику   №1014 Задача 1008 Скоро...